loading...
عطر و ادکلن،عطر مردانه،عطر زنانه
امین بازدید : 361 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (1)

ادکلن CHIFON perfume For Women By Emper شیفون زنانه اصل

ادکلن CHIFON perfume For Women By Emper شیفون زنانه اصل

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته عطر و ادکلن

خرید پستی ادکلن زنانه شیفون Chifon اصلی

شیفون Chifon

از گروه ادکلن ها

رایحه ای دلنشین برای بانوان

نشاط ، شادابی و جذابیت، با عطر تابستانی شیفان. خاص بودن و جلب توجه کردن.



خرید پستی ادکلن زنانه شیفون Chifon اصلی

عصاره های تشکیل دهنده ادکلن زنانه شیفون Chifon اصلی :

- عصاره میوه نارنگی و نارنج

- گل یاس. صندل سفید. زنبق زردو گل رز.

- وانیل و مشک سفید.


حالا ما اینجا توضیحات تکمیلی و خلاصه شده در مورد برخی عصاره های تشکیل دهنده این ادکلان یعنی ادکلن شیفون مخصوص بانوان Chifon اصلی جلب می کنیم.

گل رز Rose

گل رز بعنوان ملکه گلها از زمان عهد باستان مورد توجه بشر بوده است. در آن موقع استفاده های داروئی آن بیشتر مورد توجه بوده ولی بتدریج کشت و کار آن در باغها گسترش یافت. علاقه و اشتیاق انسان به داشتن این گل در تمام فصول سال باعث گردید تا تولید آن در گلخانه انجام گیرد. در حال حاضر گل رز یکی از محبوبترین گلهای جهان است و از لحاظ میزان تولید در صدر قرار دارد. و از رایحه آن در عطر و ادکلن سازی استفاده می کنند
خوب است بدانید که تحقیقات اخیر دانشمندان نشان می دهد وجود رایحه خوش گل رز حافظه را افزایش می دهد، پس اگر می خواهید حافظه بهتری داشته باشید و چیزهای بهتری یاد بگیرید در کنار یک گل رز بایستید و آن را بو کنید به گفته محققان آلمانی، رایحه گل رز برای فعال نگه داشتن حافظه زمانی که افراد در خواب هستند باعث می شود تا افراد بتوانند چیزها را سریع تر به یاد بیاورند.

وانیل Vanilla

وانیل میوه گیاهی است از خانواده ثعلب هاOrchidaceae، این گیاه دارای پایه‌ای رونده بوده بومی جنگلهای مرطوب قاره آمریکا است.

دانه‌های این گیاه را پس از فرآوری تخمیر می‌کنند تا عطر مطبوع آنها بیرون بیاید و بالاخره عصاره وانیل را از دانه آن استخراج می‌کنند که حاوی ۳۵% الکل می‌باشد.

خانواده صندل(santalaceae)


گیاهان این تیره بصورت درخت یا درختچه یا علفی می باشند و غالبا از طریق ارتباط با ریشه گیاهان مختلف بصورت نیمه انگلی بسر می برند. چوب درخت صندل سفید(santalum album) دارای اسانس بوده که بیشتر از الکلهای سزکوئی ترپن تشکیل می شود. مصرف مهم اسانس صندل در عطر سازی است.


گل یاس سفد Jasminum

Jasminum Officinale که به یاس سفید شهرت دارد،معروفترین گونه از گلهای یاس است که عطر و بوی آن در جهان شهرت دارد و بسیاری از کمپانی های عطر و ادکلن از اسانس آن استفاده می کنند
کشور خاصی به عنوان مبداُ این گیاه معرفی نشده است اما مسلماً متعلق به آسیای مرکزی است.
این همان گلی است که شعرا از آن زیاد نام میبرند و گل مورد علاقه شاعران بزرگ ایران است و در زبان انگلیسی Poet,s jasmine که به معنی یاس شاعران است مینامند.این گل بیشتر عطر خود را در هنگام غروب دارد و برداشت آن معمولاً در این زمان است.
عطر یاس به عنوان آرام بخش و تسکین دهنده است و برای کاهش افسردگی و استرس مفید است.

ریشه زنبق زرد ( ایرسا) Iris florentian – orris



به فارسی و در کتب قدیم و کتب طب سنتی قدیم با نامهای «زنبق» ، «سوسن آزاد» ، «سوسن ابیض» و « بیخ بنفشه »، « آسمان جونی» و «ایرسا» ( به ریشۀ گیاه و خود گیاه) نامبرده می شود. به فرانسوی Iris و به انگلیسی Orris و Orris root و Iris rhizome گفته می شود. گیاهی است از خانوادۀ Iridaceae و دارای گونه های بسیار متنوع و متعددی است و تاکنون بیش از ۳۰۰ گونۀ آن در مناطق معتدل نیمکرۀ شمالی دنیا بررسی و شناخته شده است .گیاه شناسان ۲۰ گونه زنبق وحشی خودرو را در ایران شناسایی کرده اند.
زنبقها دارای ساقۀ زیرزمینی متورم یا پیاز هستند که اقسامی از آن از نظر خواص درمانی مورد توجه بوده و در طب سنتی و همچنین در صنعت عطرسازی موارد استعمال وسیعی دارند . این اقسام عبارتند از :

1- «ایرسای ژرمنی» که به فرانسوی Iris germanique و به اصطلاح محلی فرانسوی Flambe و Flamme و Iris a fleurs barbues و به انگلیسی Bearded iris گفته می شود. نام علمی آن Iris germanica L. یا I.barbata می باشد.
مشخصات
گیاهی است چند ساله ، دارای ساقۀ زیر زمینی متورم ، حجیم ، گوشتی و بندبند که سطح خارجی آن خاکستری و مغزش سفید و طعمش تند است، تازۀ آن دارای بوی تهوع آوری است ولی وقتی که خشک شود بوی ضعیفی شبیه به بوی بنفشه از آن استشمام می شود. برگهای آن باریک دراز نوک تیز به رنگ سبز تیره و گلهای آن به رنگ کبود یامخلوطی از ارغوانی ، کبود و زرد با خطوط تیره است و در سطح فوقانی ریش دار گویند. میوۀ آن بیضی شکل دارای ۳ زاویه یا حجره و در هر یک تعداد زیادی تخم وجود دارد. این زنبق در مناطق شمالی ایران در گرگان در موستانهای قزوین به طور خودرو می روید در لرستان و کرمان نیز دیده شده است .



» نام : ادکلن شیفون زنانه

» نام انگلیسی : CHIFON

» محصول کشور : UAE

» مناسب برای : زنان

» نوع محصول : perfume

» میل : ۱۰۰

» شرکت تولید کننده : emper

» دسته بندی شده در : عطر و ادکلن

» مجوز بهداشت ادکلن : ۱۰۳۸۱۱۰۱۲۰۰۲

فروشنده: گیرنده

قیمت: 36,000 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید ادکلن CHIFON perfume For Women By Emper شیفون زنانه اصل، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید ادکلن CHIFON perfume For Women By Emper شیفون زنانه اصل

امین بازدید : 379 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

عطر دیزل (اورجینال)+اشانتیون شیشه 10م.گ

عطر دیزل (اورجینال)+اشانتیون شیشه 10م.گ

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته عطر و ادکلن

اطلاعات
این محصول در سال 1997 توسط کمپانی بزرگ دیزل ساخته و طراحی شده است .اين عطر جز دسته محصولات نیرو بخش و تازه کننده و آسیایی یا شرقی طبقه بندی شده است .

عمر محصول : 6 الی10 ساعت


قدرت خوشبویی :معتدل

پیشنهاده استفاده : روز و شب

محصولی فوق العاده، با دوام بسیار بالا

جذابیت خود را از همین لحظه زیاد کنید

این محصول را برای همسر و دوستانتان بخرید

و خود نیز استفاده کنید تا همیشه از رایحه خوش شما لذت ببرند

حتما یکبار امتحان کنید تا به صحت و تاثیر واقعی آن پی ببرید...



نحوه استفاده :

این عطر را فقط بر زیر لاله های گوش های چپ و راست - زیر گردن و مسیر نبض 2 دست چپ و راست بزنید.
از زدن این عطر بر روی لباس تا جایی که امکان دارد استفاده نکنید

شماره مجوز بهداشتي : 85-6555-6

فروشنده: وطن كالا

قیمت: 9,500 تومان

درصد :46

روش خرید: برای خرید عطر دیزل (اورجینال)+اشانتیون شیشه 10م.گ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید عطر دیزل (اورجینال)+اشانتیون شیشه 10م.گ

امین بازدید : 250 پنجشنبه 22 تیر 1391 نظرات (0)

عطر اورجینال 15 میلی گرمی GUCCI ENVY به همراه اشانتیون 2م.گ اورجینال عطر

عطر اورجینال 15 میلی گرمی GUCCI ENVY به همراه اشانتیون 2م.گ اورجینال عطر

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته عطر و ادکلن

این عطر مخصوص خانم هاست و بعضا می تواند بهترین هدیه برای آنها باشد زیرا طبق گفته سازندگان این عطر زمان بسیاری زیادی صرف کر ده اند تا بتوانند علایق خانم ها تشخیص دهند و نمونه برداری های فراوانی را انجام داده اند تا به امروز که طبق گفته کمپانی این عطر 80 درصد در عملکرد خود موفق بودهاند و بسیاری از خانم ها از این عطر استقبال کرده اند هر چند انسانها با هم متفاونتد اما بسیاری از آنها علایق یکسان دارند.

 

این عطر می تواند بهترین هدیه برای همسرتان و هر آنکس راکه دوست دارید باشد.

ش.م:IRC4510268/BE

اين محصول بر خلاف جاهاي ديگر در بسته بندي شيك عرضه مي شود كه اگر شما بخواهيد به كسي هديه بدهيد با غرور و افتخار اين كار را انجام دهيد به همراه اشانتيون عطر(ما بهسليقه ي شما احترام مي گذاريم)

 

مشخصات عطر:

نام محصول : GUCCI ENVY

کمپانی سازنده :GUCCI

وزن : شیشه 15 میلی گرمی به همراه اشانتیون اورجینال عطر

قیمت این عطر در بازارهای اروپا S$83.00 می باشد.


لازم به توضیح است که پس از 24 ساعت از انتشار مطالب شرکت ره آوران نسیم عده ای سود جو اقدام به فروش محصولات تقلبی با این نام کرده اند که ضمن پیگیری قضایی از هموطنان عزیز خواهشمندیم که فقط از طریق این سایت اقدام به خرید نمایند و پس از ثبت سفارش به شماره 30009900904870 ;کلمه ATRرا به صورت پیامک بفرستند .

 

چنانچه محصول شما از سایت ما خریداری شده باشد و شماره موبایل شما در سیستم فروش باشد در کمتر از 24 ساعت پیامک تایید سفارش برایتان ارسال خواهد شد .



Envy by Gucci perfume is a floral green fragrance for women launched in 1997. The tender and naturally sensual scent contains a blend of hyacinth, magnolia, lily of the valley, jasmine, violet, iris, and musk, and is housed in a modern, transparent bottle.

فروشنده: وطن كالا

قیمت: 12,800 تومان

درصد :31

روش خرید: برای خرید عطر اورجینال 15 میلی گرمی GUCCI ENVY به همراه اشانتیون 2م.گ اورجینال عطر، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید عطر اورجینال 15 میلی گرمی GUCCI ENVY به همراه اشانتیون 2م.گ اورجینال عطر

امین بازدید : 256 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

چی چی اورجینال

چی چی اورجینال

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته عطر و ادکلن

شرکت بازرگانی اتارود کیش , وارد کننده انواع عطرهای فرانسوی و آمریکایی تام فورد است این شرکت که یکی از برندهای پرطرفدار و بسیار دوست داشتنی در زمینه عطر سازی در جهان به شمار میرود در حقیقت زیر شاخه برند بسیار معروف و قدیمی استی لودر میباشد که تا کنون 27 عطر رادر بازارهای جهانی به ثبت رسانده است که قدیمیترین آنها در سال 2006 و جدیدترین آن در سال 2011 میباشد .

 

 

عطرهای این برند فوق العاده خوشبو , و گرانبهاست . گروه اتارود افتخار دارد تا این محصولات را با ضمانت نامه کتبی و برای اولین باراز طریق دنیای مجازی با قیمت های باور نکردنی در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد .

 

 

بدیهیست که چنانچه از کیفیت هر کدام از محصولات اتارود راضی نبودید تا یک هفته کل وجه ( حتی هزینه پست و بیمه )‌ به طور کامل برگشت داده خواهد شد . کلیه عطرها جزو پانزده عطر معروف و محبوب جهان به شمار میرود و از نظر رایحه جای هیچگونه نگرانی نیست . کلیه محصولات دارای کد پیگیری هستند که شما میتوانید از سایت مبدا اصل بودن عطر را چک کنید .

 

 

همراه با بسته یک شیشه عطر کریستال به عنوان هدیه اهدا خواهد شد . لازم به توضیح است که پس از 24 ساعت از انتشار مطالب اتارود کیش عده ای سود جو اقدام به فروش محصولات تقلبی با این نام کرده اند که ضمن پیگیری قضایی از هموطنان عزیز خواهشمندیم که فقط از طریق این سایت اقدام به خرید نمایند و پس از ثبت سفارش به شماره 30004910555555 عدد یک را به صورت پیامک بفرستند .

 

چنانچه محصول شما از سایت ما خریداری شده باشد و شماره موبایل شما در سیستم فروش باشد در کمتر از 24 ساعت پیامک تایید سفارش برایتان ارسال خواهد شد .


ش م ا : 70/1061412

فروشنده: عمو عطار

قیمت: 78,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید چی چی اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید چی چی اورجینال

امین بازدید : 279 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (1)

GUCCI BY GUCCI

GUCCI BY GUCCI

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته عطر و ادکلن

گوچی
ادو پرفیوم اسپری گوچی بای گوچی
75ml/2.5oz
Gucci By Gucci Eau De Parfum Spray

رایحه ای منحصربه فرد با عطر گل ها مخصوص خانم های شیک و امروزی
شیرین، دلفریب و الهام بخش
با پیش رایحه گواوا
میان رایحه گل تیار هایتی
و رایحه پایانی مشک، نعناع، عسل


مجوز وزارت بهداشت: 16332/665

فروشنده: ناوک

قیمت: 45,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید GUCCI BY GUCCI، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید GUCCI BY GUCCI

امین بازدید : 214 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (0)

عطر دانهيل قهوه اي زنانه شیشه 7 گرم مخصوص خانمها

عطر دانهيل قهوه اي زنانه شیشه 7 گرم مخصوص خانمها

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته عطر و ادکلن

عطر دانهيل قهوه اي زنانه هدیه ای ارزشمند برای همسران و خانمهایی که به بوی خوش خود اهمیت میدهند.
عرضه بصورت صد درصد خالص.
بدلیل خالص بودن عطر دانهيل قهوه اي زنانه و ترکیب نکردن آن با مواد افزودنی از زدن این عطر بر روی لباس خودداری کرده و برای تاثیر بالاتر از عطر ادو دانهيل قهوه اي زنانه در نقاطی از بدن که دارای نبض میباشند مانند مچ دست و پشت گوش بزنید.
دارای مجوز بهداشت شماره 6010/1647 تاریخ 3/7/89

فروشنده: ساب دانلود

قیمت: 7,500 تومان

درصد :49

روش خرید: برای خرید عطر دانهيل قهوه اي زنانه شیشه 7 گرم مخصوص خانمها، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید عطر دانهيل قهوه اي زنانه شیشه 7 گرم مخصوص خانمها

امین بازدید : 218 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

 

عطر 212vip پر فروشترین عطر زنانه در سال 2010 اروپا محصولی از کشور اسپانیا با رایحه دلنشین جذابیت وصف ناپدیری را به شما خواهد داد

عطر 212vip پر فروشترین عطر زنانه در سال 2010 اروپا محصولی از کشور اسپانیا با رایحه دلنشین جذابیت وصف ناپدیری را به شما خواهد داد

مقدار مایع: 80ml

کشور سازنده: اسپانیا

مدل: زنانه

قیمت : 37,900 تومان

 

روحیه هر انسانی میگذارد که رایحه این عطر بسیار خاص و استثنائی و خارق العاده در روح و وجود انسان ایجاد میکند.

این عطر لیاقت و خاصه آندسته خانمهاییست که دوست دارند دقیقا در کانون توجهات تمام مردم قرار گیرند و مدرن بودن، خاص

بودن، روحیه جوان بودن و قدرتمند بودن خود را به رخ تمام مردم جهان نشان دهند و آمادگی خود را برای روحیه شادی و خوش

داشتن به همه ثابت کنند.

این محصول خارق العاده و بی نظیر توسط Alberto Morillas ساخته شد.

قیمت : 37,900 تومان
امین بازدید : 223 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

عطر 212vip پر فروشترین عطر زنانه در سال 2010 اروپا محصولی از کشور اسپانیا با رایحه دلنشین جذابیت وصف ناپدیری را به شما خواهد داد

http://up.kingiran.com/up/212v/1002308_0001-original.jpg http://up.kingiran.com/up/212v/1.jpg

مقدار مایع: 80ml

کشور سازنده: اسپانیا

مدل: زنانه

برای مشاهده محصول در فروشگاه معتبر خارجی و دیدن قیمت و شکل محصول کلیک نمائید

» قیمت: 57,500 تومان

امین بازدید : 217 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

عطر زنانه گوچی GUCCI  GUILTY

با رایحه بسیار بی نظیر محصولی از کشور فرانسه

مقدار مایع:75ml

کشور سازنده: فرانسه

مدل: زنانه


قیمت : 38,900 تومان
  

عطر زنانه Gucci - Guilty - The Perfume
Eau De Parfum
75ml

MADE IN Farnce

 رایحه ای گرم با عطر گل ها مخصوص خانم های شیک و امروزی
رایحه ای بسیار شیرین و ملایم

این محصول دارای گارانتی کیفیت وقیمت میباشد

       

تضمین اصلی بودن با گارانتی برگشت هزینه


قیمت : 38,900 تومان
امین بازدید : 313 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

عطر ژاوی زنانه خالص

عطر ژاوی زنانه خالص

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته عطر و ادکلن

قدرت خوشبویی بسیار بالا برای خانمها.

عطر ژاوی زنانه هدیه ای ارزشمند برای همسران و خانمهایی که به بوی خوش خود اهمیت میدهند.

عرضه بصورت صد درصد خالص.

عطر ژاوی زنانه در اسپری براق و شیک 10 میلی گرم برای شما عرضه میشود.

بدلیل خالص بودن عطر ژاوی زنانه و ترکیب نکردن آن با مواد افزودنی از اسپری کردن این عطر بر روی لباس خودداری کرده و برای تاثیر بالاتر از عطر ژاوی زنانه در نقاطی از بدن که دارای نبض میباشند مانند مچ دست و پشت گوش استفاده کنید.

عرضه در اسپری آلومینیومی 10 میلی گرم شیک و براق

دارای مجوز بهداشت شماره 6010/1647 تاریخ 3/7/89

فروشنده: آریا

قیمت: 9,900 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید عطر ژاوی زنانه خالص، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید عطر ژاوی زنانه خالص

امین بازدید : 221 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (0)

عطر زنانه لالیک Lalique le Parfum‎

با رایحه بسیار بی نظیر محصولی از کشور فرانسه

مقدار مایع:100ml

کشور سازنده: فرانسه

مدل: زنانه

عطر زنانه Lalique le Parfum‎
Eau De Parfum
100ml

MADE IN Farnce

این محصول دارای گارانتی کیفیت و قیمت حداقل 30% زیر قیمت بازار میباشد

تضمین اصلی بودن با گارانتی برگشت هزینه

» قیمت: 39,500 تومان

امین بازدید : 1721 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

اورجینالpaco rabanne

اورجینالpaco rabanne

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته عطر و ادکلن

 

این عطر هم مناسب آقایان است هم خانم ها


شرکت بازرگانی اتارود کیش , وارد کننده انواع عطرهای فرانسوی و آمریکایی تام فورد است این شرکت که یکی از برندهای پرطرفدار و بسیار دوست داشتنی در زمینه عطر سازی در جهان به شمار میرود در حقیقت زیر شاخه برند بسیار معروف و قدیمی استی لودر میباشد که تا کنون 27 عطر رادر بازارهای جهانی به ثبت رسانده است که قدیمیترین آنها در سال 2006 و جدیدترین آن در سال 2011 میباشد .

 

عطرهای این برند فوق العاده خوشبو , و گرانبهاست . گروه اتارود افتخار دارد تا این محصولات را با ضمانت نامه کتبی و برای اولین باراز طریق دنیای مجازی با قیمت های باور نکردنی در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد . بدیهیست که چنانچه از کیفیت هر کدام از محصولات اتارود راضی نبودید تا یک هفته کل وجه ( حتی هزینه پست ,و بیمه )‌به طور کامل برگشت داده خواهد شد .

 

 

کلیه عطرها جزو پانزده عطر معروف و محبوب جهان به شمار میرود و از نظر رایحه جای هیچگونه نگرانی نیست . کلیه محصولات دارای کد پیگیری هستند که شما میتوانید از سایت مبدا اصل بودن عطر را چک کنید .

 

 

همراه با بسته یک شیشه عطر کریستال به عنوان هدیه اهدا خواهد شد . لازم به توضیح است که پس از 24 ساعت از انتشار مطالب اتارود کیش عده ای سود جو اقدام به فروش محصولات تقلبی با این نام کرده اند که ضمن پیگیری قضایی از هموطنان عزیز خواهشمندیم که فقط از طریق این سایت اقدام به خرید نمایند و پس از ثبت سفارش به شماره 30004910555555 عدد یک را به صورت پیامک بفرستند .

 

 

چنانچه محصول شما از سایت ما خریداری شده باشد و شماره موبایل شما در سیستم فروش باشد در کمتر از 24 ساعت پیامک تایید سفارش برایتان ارسال خواهد شد .


ش م ا : 70/1061412

فروشنده: عمو عطار

قیمت: 82,000 تومان

درصد :25

روش خرید: برای خرید اورجینالpaco rabanne، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید اورجینالpaco rabanne

امین بازدید : 214 دوشنبه 15 خرداد 1391 نظرات (0)
عطرزنانه ورساچ versace

با رایحه بسیار بی نظیر و محبوب بانوان اروپا و آمریکا در سال 2010

مقدار مایع:90ml

کشور سازنده: ایتالیا

مدل:زنانه
 

VERSACE BRIGHT CRYSTAL
Eau de Toilette
Women
MADE IN ITALY

این محصول دارای گارانتی کیفیت و قیمت حداقل 30% زیر قیمت بازار میباشد

تضمین اصلی بودن با گارانتی برگشت هزینه

» قیمت: 36,500 تومان
امین بازدید : 258 یکشنبه 14 خرداد 1391 نظرات (0)

عطر مریم زنانه بصورت صد درصد خالص

عطر مریم زنانه بصورت صد درصد خالص

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم لاغری

قدرت خوشبویی بسیار بالا برای خانمها.

عطر مارک مریم زنانه هدیه ای ارزشمند برای همسران و خانمهایی که به بوی خوش خود اهمیت میدهند.

عرضه بصورت صد درصد خالص.

عطر مریم زنانه در اسپری براق و شیک 10 میلی گرم برای شما عرضه میشود.

بدلیل خالص بودن عطر مارک مریم زنانه و ترکیب نکردن آن با مواد افزودنی از اسپری کردن این عطر بر روی لباس خودداری کرده و برای تاثیر بالاتر از عطر مارک مریم زنانه در نقاطی از بدن که دارای نبض میباشند مانند مچ دست و پشت گوش استفاده کنید.

عرضه در اسپری آلومینیومی 10 میلی گرم شیک و براق

دارای مجوز بهداشت شماره 6010/1647 تاریخ 3/7/89

فروشنده: آریا

قیمت: 9,900 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید عطر مریم زنانه بصورت صد درصد خالص، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید عطر مریم زنانه بصورت صد درصد خالص

امین بازدید : 198 جمعه 05 خرداد 1391 نظرات (0)

عطر زنانه او دو کارتیر Eau De Cartier اورجینال

عطر زنانه او دو کارتیر Eau De Cartier   اورجینال

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته عطر و ادکلن

جذاب و متفاوت باشید
عرضه شده در شیشه 10میلی گرم
مجوزبهداشت69/27811

اتی در مورد انتخاب عطر.
زمان پيشنهادي براي خريد عطر صبح است، چون در صبح تشخيص بو آسانتر است.
بعضي از افراد هستند که در تمام طول سال از يک نوع عطر استفاده ميکنند؛ ولي پيشنهاد ما به شما اين است که عطرتان را بيشتر فصلي انتخاب کنيد. عطرهاي گرم و تند را براي فصلهاي سرد انتخاب کنيد، و عطرهاي سرد، شيرين و عطر گلها براي فصل گرم انتخاب مناسبي است. قبل از اين که براي خريد عطر از منزل بيرون برويد از هيچ گونه عطر و خوشبو کننده استفاده نکنيد؛ چون انتخاب بهتر را براي شما دشوار ميکنند.



ماندگاري بيشتر عطر/
هر اندازه که عصاره روغني خوشبو در يک محصول بيشتر باشد ماندگاري آن عطر بيشتر است. به اين دليل که رطوبت، باعث ماندگاري بوي عطر ميشود. ماندگاري عطر بر روي پوست اي چرب و تيره بيشتر است از پوست هاي خشک و روشن.



هر عطري براي چه مکانی؟

براي محافل رسمي بهتر است از عطرهاي تلخ، گرم، شيرين و تند استفاده کنید. به عطرهايي که معمولاً بوي شکلات و ميوه هاي تابستاني را ميدهند عطرهاي شيرين و گرم ميگويند و عطرهايي هم که از اسانس ريشۀ درختان و ادويه هاي تند شرقي درست شده اند را عطرهاي تلخ گويند.



محافل صميمی/

غالبا عطرهايي که در مجالس دوستانه استفاده ميشوند عطرهاي سرد و ترش هستند بخاطر حس طراوت و آرامشي است که منتقل ميکنند. عطرهاي سرد يک حس خنکي، شادابي و جواني را به آدم القا ميکنند. با استشمام عطرهاي ترش هم ياد مرکبات مي افتيد.
در فصل زمستان از عطرهاي سنگيني مثل عطرهاي تلخ وتند استفاده کنيد. در اين فصل، ماندگاري عطرها به دليل پايين بودن دما بيشتر است.


در دنياي مُد، عطر و اودكلن هم مثل رخت و لباس و كفش و كلاه و.... سال به سال، نو ميشود اما هر عطري براي هر سن و هرموقعيتي مناسب نيست.


از عطرهايي مانند بولگاري، اسكادا و ايريا كه رايحۀ سنگيني دارند، ترجيحاً در محافل رسمي استفاده كنید. هميشه بهتر است كه در مكا‌هاي رسمي از رايحه ‌هاي تلخ، گرم، شيرين و تند استفاده كنيد.


/ در ساخت عطرهاي تلخ معمولاً از اسانس هایي مانند ريشه درختان و ادويه ‌هاي تند شرقي استفاده ميكنند. عطرهاي شيرين و گرم هم عطرهايي هستند كه از بو و طعم شكلات و ميوه ‌هاي تابستاني برخوردارند.


// از عطرهايي مانند مادام روشاز، گپ، هوگو و آزارو ترجيحاً در محافل دوستانه و صميمي استفاده كنيد. هميشه بهتر است كه در محافل دوستانه و صميمي، از عطرهاي سرد و ترش استفاده كنيد.


///عطر سرد به عطري ميگويند كه حس خنكي و تازگي را القاء ‌كند. استشمام اين عطرها معمولاً باعث ميشود كه طعمِ ميوه هايي مانند خيار و هندوانه را بخاطر بياوريم.


////عطر ترش به عطري ميگويند كه طعم مركبات را بخاطر بياورد. عطرهاي ترش نيز القاكنندۀ حس طراوت و شادمانی اند.


/////عطرهاي سرد و ترش باعث آرامش روحي و رفع خستگي نيز ميشوند. لابد ديده ايد كه در باشگاه هاي ورزشي، هواي داخل باشگاه را معمولاً با رايحه ‌هاي سرد و ترش مطبوع ميكنند. عطرهايي با طعم گلهاي وحشي مي‌توانند حس صميميت بيشتري به محيط القاء كنند.


//////از زمانهاي گذشته، اين باور همچنان پابرجاست كه عطر و ادكلن را بايد به پوست جلوي گردن و يا به مچ دست زد. واقعيت اين است كه زدن عطر بر روي محل نبض ها مانند: مچ دست، مچ پا، پشت زانوها و نبض گردن (باعث متصاعدشدن رايحۀ عطر شده و كلاً خوشايند است، اما پزشكان توصيه ميكنند به گردنتان عطر نزنيد چرا كه اين كار، احتمال بيماريهاي پوستي را در اين ناحيه افزايش ميدهد.


فروشنده: بیست کالا

قیمت: 12,800 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید عطر زنانه او دو کارتیر Eau De Cartier اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید عطر زنانه او دو کارتیر Eau De Cartier   اورجینال

امین بازدید : 250 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (0)
عطر زنانه بولگاری اومنیا گرین جید BVLGARI Omnia Green Jade اورجینال


عطر زنانه بولگاری اومنیا گرین جید BVLGARI Omnia Green Jade اورجینال

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته عطر و ادکلن


# فوریه 2009


# نوع رایحه : هیجان انگیز , نمادی از هماهنگی و فتنه انگیزی , احساس جوانی


مجوز بهداشت 45/2933


وزن 10 میلی گرم


اتی در مورد انتخاب عطر.

زمان پيشنهادي براي خريد عطر صبح است، چون در صبح تشخيص بو آسانتر است.

بعضي از افراد هستند که در تمام طول سال از يک نوع عطر استفاده ميکنند؛ ولي پيشنهاد ما به شما اين است که عطرتان را بيشتر فصلي انتخاب کنيد. عطرهاي گرم و تند را براي فصلهاي سرد انتخاب کنيد، و عطرهاي سرد، شيرين و عطر گلها براي فصل گرم انتخاب مناسبي است. قبل از اين که براي خريد عطر از منزل بيرون برويد از هيچ گونه عطر و خوشبو کننده استفاده نکنيد؛ چون انتخاب بهتر را براي شما دشوار ميکنند.



ماندگاري بيشتر عطر/


هر اندازه که عصاره روغني خوشبو در يک محصول بيشتر باشد ماندگاري آن عطر بيشتر است. به اين دليل که رطوبت، باعث ماندگاري بوي عطر ميشود. ماندگاري عطر بر روي پوست اي چرب و تيره بيشتر است از پوست هاي خشک و روشن.



هر عطري براي چه مکانی؟


براي محافل رسمي بهتر است از عطرهاي تلخ، گرم، شيرين و تند استفاده کنید. به عطرهايي که معمولاً بوي شکلات و ميوه هاي تابستاني را ميدهند عطرهاي شيرين و گرم ميگويند و عطرهايي هم که از اسانس ريشۀ درختان و ادويه هاي تند شرقي درست شده اند را عطرهاي تلخ گويند.



محافل صميمی/
غالبا عطرهايي که در مجالس دوستانه استفاده ميشوند عطرهاي سرد و ترش هستند بخاطر حس طراوت و آرامشي است که منتقل ميکنند. عطرهاي سرد يک حس خنکي، شادابي و جواني را به آدم القا ميکنند. با استشمام عطرهاي ترش هم ياد مرکبات مي افتيد.
در فصل زمستان از عطرهاي سنگيني مثل عطرهاي تلخ وتند استفاده کنيد. در اين فصل، ماندگاري عطرها به دليل پايين بودن دما بيشتر است.



در دنياي مُد، عطر و اودكلن هم مثل رخت و لباس و كفش و كلاه و.... سال به سال، نو ميشود اما هر عطري براي هر سن و هرموقعيتي مناسب نيست.
از عطرهايي مانند بولگاري، اسكادا و ايريا كه رايحۀ سنگيني دارند، ترجيحاً در محافل رسمي استفاده كنید. هميشه بهتر است كه در مكا‌هاي رسمي از رايحه ‌هاي تلخ، گرم، شيرين و تند استفاده كنيد.


/ در ساخت عطرهاي تلخ معمولاً از اسانس هایي مانند ريشه درختان و ادويه ‌هاي تند شرقي استفاده ميكنند. عطرهاي شيرين و گرم هم عطرهايي هستند كه از بو و طعم شكلات و ميوه ‌هاي تابستاني برخوردارند.



// از عطرهايي مانند مادام روشاز، گپ، هوگو و آزارو ترجيحاً در محافل دوستانه و صميمي استفاده كنيد. هميشه بهتر است كه در محافل دوستانه و صميمي، از عطرهاي سرد و ترش استفاده كنيد.



///عطر سرد به عطري ميگويند كه حس خنكي و تازگي را القاء ‌كند. استشمام اين عطرها معمولاً باعث ميشود كه طعمِ ميوه هايي مانند خيار و هندوانه را بخاطر بياوريم.



////عطر ترش به عطري ميگويند كه طعم مركبات را بخاطر بياورد. عطرهاي ترش نيز القاكنندۀ حس طراوت و شادمانی اند.



/////عطرهاي سرد و ترش باعث آرامش روحي و رفع خستگي نيز ميشوند. لابد ديده ايد كه در باشگاه هاي ورزشي، هواي داخل باشگاه را معمولاً با رايحه ‌هاي سرد و ترش مطبوع ميكنند. عطرهايي با طعم گلهاي وحشي مي‌توانند حس صميميت بيشتري به محيط القاء كنند.



//////از زمانهاي گذشته، اين باور همچنان پابرجاست كه عطر و ادكلن را بايد به پوست جلوي گردن و يا به مچ دست زد. واقعيت اين است كه زدن عطر بر روي محل نبض ها مانند: مچ دست، مچ پا، پشت زانوها و نبض گردن (باعث متصاعدشدن رايحۀ عطر شده و كلاً خوشايند است، اما پزشكان توصيه ميكنند به گردنتان عطر نزنيد چرا كه اين كار، احتمال بيماريهاي پوستي را در اين ناحيه افزايش ميدهد.


فروشنده: آریا

قیمت: 11,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید عطر زنانه بولگاری اومنیا گرین جید BVLGARI Omnia Green Jade اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید عطر زنانه بولگاری اومنیا گرین جید BVLGARI Omnia Green Jade اورجینال

امین بازدید : 239 یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
عطر زنانه ورساچی اورجینال

عطرزنانه ورساچی اورجینال

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته عطر و ادکلن


مجوز بهداشت 4922/9116732


ورساچه سفید طلایی زنانه محصول نسبتا جدید ورساچه محصول پرفروش ایران و اروپا با رایحه : مدرن نوع : پرفیوم اطلاعات : این ادکلن خوشبو فروش و طرفداران خوبی در ایران و اروپا را دارا می باشد . این ادکلن مورد توجه بیشتر خانمهای نوجوان و جوان قرار گرفته است. 


این ادکلن از ترکیباتی مانند نیلوفر آبی و مشک و شالوده ابریشمی و سدر می باشد . این ادکلن جز محصول های با نشاز و تازه کننده می باشد عمر محصول : 8 الی 12 ساعت قدرت خوشبویی :خوب پیشنهاده استفاده : روز و شب.


فروشنده: ترنم

قیمت: 14,800 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید عطرزنانه ورساچی اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید عطرزنانه ورساچی اورجینال

امین بازدید : 207 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

عطر dare me از جمله معطر ترین عطرهای زنانه میباشد که هر کسی را ترغیب به پرسش نام آن میکند با شکلی کلاسیک و فانتزی محصولی از کشور اسپانیا

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/dareme/women.jpg   http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/dareme/1w.jpg

مقدار مایع: 100ml

کشور سازنده: اسپانیا

مدل: زنانه
 

» قیمت: 31,000 تومان


امین بازدید : 261 چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
عطر زنانه ورساچ versace

با رایحه بسیار بی نظیر و محبوب بانوان اروپا و آمریکا در سال 2010

مقدار مایع: 90ml

کشور سازنده: ایتالیا

مدل: زنانه
 

VERSACE BRIGHT CRYSTAL
Eau de Toilette
Women
MADE IN ITALY

این محصول دارای گارانتی کیفیت و قیمت حداقل 30% زیر قیمت بازار میباشد

تضمین اصلی بودن با گارانتی برگشت هزینه

» قیمت: 36,500 تومان


امین بازدید : 184 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

عطر 212vip پر فروشترین عطر زنانه در سال 2010 اروپا محصولی از کشور اسپانیا با رایحه  دلنشین جذابیت وصف ناپدیری را به شما خواهد داد

http://up.kingiran.com/up/212v/1002308_0001-original.jpg http://up.kingiran.com/up/212v/1.jpg

مقدار مایع: 80ml

کشور سازنده: اسپانیا

مدل: زنانه

برای مشاهده محصول در فروشگاه معتبر خارجی و دیدن قیمت و شکل محصول کلیک نمائید

» قیمت: 57,500 تومان
امین بازدید : 236 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
ادکلن   مشهور جی وانچی پلای زنانه

محبوبیت این محصول   در تمام کشورهای دنیا برای همگان واضع میباشد

مقدار مایع: 80ml

کشور سازنده: فرانسه

مدل: زنانه
 

Givenchy Play Intense by Givenchy
eau de toilette 80ml
made in france

این محصول دارای گارانتی کیفیت و   قیمت حداقل 30% زیر قیمت بازار میباشد

تضمین اصلی بودن با گارانتی برگشت   هزینه

» قیمت: 36,500 تومان
امین بازدید : 250 شنبه 16 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

عطر باربری لندن(زنانه)

عطرباربری لندن(زنانه)

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته عطر و ادکلن

ین محصول باعث می شود شما بعد از استفاده صحیح آن چند صد برابر جذاب تر به نظر برسید

و هنگام روبه رو شدن با همسرتان او را با رایحه خود بسیار شگفت زده کنید

این محصول با تاثیر گذاری بر سیستم عصبی همسرتان اشتیاق و علاقه شما

را به او چندین برابر می کند گزافه نگفتیم اگر به این عطر لقب معجون مهر و محبت بدهیم این مجموعه با درنظرگرفتن فضای امروز جامعه ایرانی وجوانانی


پرنشاط و پرانرژی که خواستار رایحه های روزدنیا می باشند وعطریات

را به عنوان اولین هدیه انتخاب می کنند تا خاطراتی

زیبا وجاوادانی را برای خود رقم زنند

محصولی فوق العاده، با دوام بسیار بالا

جذابیت خود را از همین لحظه زیاد کنید

این محصول را برای همسر و دوستانتان بخری

و خود نیز استفاده کنید تا همیشه از رایحه خوش شما لذت ببرند
حتما یکبار امتحان کنید تا به صحت و تاثیر واقعی آن پی ببرید.



توضیحات محصول :
ماندگاری رایحه : 8 الی 12 ساعت

شركت تولید كننده : Charabot

كشور تولید كننده: فرانسه


نحوه استفاده :


این عطر را فقط بر زیر لاله های گوش های چپ و راست - زیر گردن و مسیر نبض 2 دست چپ و راست بزنید.

از زدن این عطر بر روی لباس تا جایی که امکان دارد استفاده نکنید

جهت ماندگاری بیشتر عطر و به صرفه بودن این محصول به صورت غلتکی ارایه می شود.
شماره مجوز بهداشتي : 85-6555-6


فروشنده: آریا

قیمت: 9,900 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید عطرباربری لندن(زنانه)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید عطرباربری لندن(زنانه)

امین بازدید : 216 سه شنبه 12 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
ادکلن   مشهور جی وانچی پلای زنانه

محبوبیت این محصول   در تمام کشورهای دنیا برای همگان واضع میباشد

مقدار مایع: 80ml

کشور سازنده: فرانسه

مدل: زنانه
 

Givenchy Play Intense by Givenchy
eau de toilette 80ml
made in france

این محصول دارای گارانتی کیفیت و   قیمت حداقل 30% زیر قیمت بازار میباشد

تضمین اصلی بودن با گارانتی برگشت   هزینه

» قیمت: 36,500 تومان
امین بازدید : 450 یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

عطر زنانه لالیک Lalique le Parfum‎

با رایحه بسیار بی نظیر   محصولی از کشور فرانسه

مقدار مایع: 100ml

کشور سازنده: فرانسه

مدل: زنانه

عطر زنانه Lalique le Parfum‎
Eau De Parfum
100ml

MADE IN Farnce

این محصول دارای گارانتی کیفیت   و قیمت حداقل 30% زیر قیمت بازار میباشد

تضمین اصلی بودن با گارانتی   برگشت هزینه

» قیمت: 39,500 تومان
درباره ما
Profile Pic
مرکز فروش عطر ادکلن مردانه، زنانه و اسپرت. گارانتی تعویض به همراه سامانه پیامک کوتاه پس از ثبت سفارش می توانید از کیفیت و اصل بودن ادکلن های این وبگاه اطمینان حاصل فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 130
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 306
  • بازدید ماه : 306
  • بازدید سال : 7,370
  • بازدید کلی : 78,625